6 Kasım 2014 Perşembe

Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor (Kitap Yorumu)



Kitabı merakla alıp okudum. Başlarda biraz sıkıldım. Ama sonra birden harika gitmeye başladı. Bir yandan çabuk bitsin dedim çünkü neler olacağını merak ediyordum. Bir yandan ise hiç bitmesin istiyordum. Akiva :( Aklımdan çıkmıyor... Başta isimlerde farklı geldi ama çabucak alıştım. Neyse biraz konusuna geleyim. Kitabın geçtiği genelde geçtiği yer Prag. Arada Karou başka yerlere gidiyor ama iş amaçlı falan. Kitapta kimeralar ve melekler var. Tabiki bu iki taraf düşmanlar. Kimeralar yarı hayvan yarı insan sayılabilir. Kitaptaki meleklerin kanatları da çok ateşli  :DD




Karou, Brimstone’un dilek dükkanında büyütülmüş. Orada İssa, Twiga ve Yasri de var. Yandaki resim Karou ve Brimstone için temsili resim. Brimstone dişleri topluyor. Karou da genelde gidip alıyor ve gizli geçitlerden geçip Brimstone'a teslim ediyor. Zuzana var. Ufak Zuzana boyu oldukça kısa ve kesinlikle çok sevdim :D Zuzana'nın sevgilisi Mik var birde. Hiç kıskanmadım onları hemde hiiiç -.- Çok tatlıydılar ya :D Birde Kazimir var. Tam.Bir.Aptal. Karou'nun eski sevgilisi ve onu hiç sevemedim. Hatta başlarda onun olduğu kısımlarda sıkıldım. :( Neyse daha sonra kapılarda yanık el izleri çıkmaya başlayınca olaylar başlıyor. Karou yakışıklı meleğimiz Akiva ile karşılaşıyor ve bu pek hoş olmuyor.
Kılıcıyla Karou'yu yaralıyor. Öldürebilecekken öldürmüyor. Birde Karou'nun avucunda diğer kimeralar gibi hamsa dövmesi var. Karou, Akiva'ya onları dokundurunca melek çok etkileniyor. Hatta biraz kötüleşiyor. Birde geçit görevini gören kapılar yanınca Karou ailesi olarak gördüğü kimeraların yanına gidemiyor. Oraya gitmek için yollar arıyor. Kitap ilerledikçe heyecanı artıyor. Dişlerin ne işe yaradığı ortaya çıkıyor. Öğrenince "Ohaaa" dedim :D Ama en çok şaşırdığım şey Karou'nun kim olduğuydu. Her neyse hala okumadıysanız OKUYUN. Kesinlikle okumaya değer :D

 Bu yukarıdaki hatunda Madrigal. Yani Akiva'nın eski sevgilisi. Onun olduğu kısımları sevdim. Kızı çok sevdim yani :D

Kitabı azıcık özetleyen bir resim olmuş. Bir kız kim olduğunu bilmiyor. Brimstone'un dükkanı.Dişler.. Kapıdaki el izi.. Her şey de böyle başlıyor ya zaten.
Maleficent filminden olsa da ilk aklıma gelen Madrigal oldu :D

Neyse bu kadar yeter. Çok bile yazdım. Sevgilerle :D Not : MUTLAKA OKUYUN DERİM.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder